Måsten...



Denna veckan är den jobbigaste under hela sommaren, för min del. Resten av veckorna kommer jag inte jobba lika mycket. Skönt det iaf. Jobbade fre, lör, sön och började igen med en heldag på måndagen. (11 timmar) Gjorde ett likadant pass igår och ska på torsdag jobba 14 timmar och så avslutar jag veckan med att jobba 11 timmar på fredag också. 47 timmar på 4 dagar.. Plus att jag brukar börja ngn halvtimma innan så jag vet att jag hinner med saker. Så släng på två timmar till dessa 4 dar.. 49, heja! (plus 8 timmar i fredags, 9,5h i lördags, 7 timmar i söndags) Kanska inte så konstigt jag var trött igår.

Nog om jobb!


Blev en lugn afterwork. Tog min mohito på Smaka och en sommersby på Cheers, sen var jag så trött så jag visste att jag måste gå hem innan jag somnar vid bordet. När jag kom hem längtade jag efter att få läsa lite och gjorde det till dess jag somnade i soffan.

Nu sitter jag med gårdagens smink, har slängt in en tvätt och funderar på allt jag borde göra idag. Och vad jag egentligen måste. Och vad jag faktiskt vill.. Det går inte ihop, tidsmässigt. Tror jag.

Borde/Måste

♦ Handla
♦ Göra rent Tuffes bur
♦ Städa (eller iaf dammsuga och diska)
♦ Se sista filmen som jag hyrde och lämna tillbaka dem (hinner inte det ngn annan dag)
♦ Packa inför resan till skåne

Vill
♦ Shoppa
♦ Läsa ut min bok
♦ Sola
♦ Träffa Carro och snacka skit
♦ Träffa Mikael och snacka skit
♦ Sova
♦ Se en film

Får se hur jag får ihop det. Nu måste jag hänga upp tvätten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0