Ledighet på G! :)



Idag blir det jobb mellan 9-20,30. Sedan funderar jag på att åka hem till Floda och hälsa på. Vet inte vilka som är hemma, men jag tänkte jag skulle låna bilen..

På söndag ska jag åka till Olofsbo där Amanda o co har en stuga. Vi ska bada, fixa hår och dricka sangria i dagarna två :) Låter bra va? Gött att jag är ledig lördag, söndag och måndag. :) Imorgon ska jag passa den sötaste tjejen som finns. Lilla Alma! ♥ Det ska bli såååå mysigt! :)

Ja, jag är rätt nöjd med vad som väntar under stundande ledighet. Nu ska jag hitta lite kläder och klä på mig, sen bär det av till jobbet hela dagen lång, som sagt. Välkommen in..!

Pussokram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0