ledighet, efterrätt, familj, vänner och kollegor - livet är fint..!



Godmorgon..! :)

Ledig idag. Igår kväll efter jobbet åkte jag hem till Floda. Mötte lillebror och hans fina tjej på tåget. När jag kom hem var bara Elin och Jesper hemma. Jag gissar på att Elin var trött efter arbetsveckan för hon var inne på sitt rum och där var det tyst :) Jesper såg på Harry Potter och jag satte mig o läste i min bok. Klockan elva kom mamma och pappa hem. De har varit i Norrland, Storuman - långt långt hemifrån. Jag fick se bilder och vi pratade lite. Sedan lånade jag bilen och åkte hem o la mig.

Idag ska jag åka till Skatås och springa lite hade jag tänkt. Sedan ska jag handla och packa lite inför imorgon. Det ska bli härligt att komma iväg lite. Så även om man inte har semester så får man miljöombyte och få umgås med fina människor. Men innan jag åker ska jag spendera eftermiddagen/kvällen med världens bästa brorsdotter. ♥ Hon hälsade på mig på jobbet igår och jag var hur glad som helst. Ville inte riktigt att de skulle gå :)

Efter lunch igår på jobbet fick jag veta att det varit någon och sökt mig. Jag förstod vem det var och tyckte nog det var synd jag missade besöket. (det var den där unga killen från Scandic Rubinen i fredags, om ni minns?) Men killen kom tillbaka, jag fick en kram, en puss på kinden och en dougnut till efterrätt :) Haha, vilken sötnos..! Den satt fint till eftermiddagsfikan sedan. Sen skulle han till jobbet. ....och jag stod kvar röd i ansiktet och fnittrade som om jag vore 14 igen...

Jag kan inte tala nog om hur bra jag tycker mina kollegor är. Så himla fina. Man mår så bra av dem. De nya kollegorna fattar snabbt och stämningen är densamma mellan oss alltid. Love it! Det är dem som gör arbetet värt mödan.

några av de bästa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0