Last night



Godmorgon!
Jag lagar matlådor och äter frukost. Bästa frukosten när man känner sig lite bakis är absolut kokt ägg. Skitbra, rent ut sagt! Jag skulle iofs inte säga att jag är bakis, bara lite seg i kolan. (haha - hur ofta säger man så?)

Hade verkligen jättetrevligt igår! Var den enda från klassen som kom och ja...Hanna var den enda jag kände. Men det var ju bara trevligt folk där så jag hade aldrig behövt oroa mig. :) Så glad att jag gick dit! Vi fick världens godaste bål och diverse tilltugg. (hemmagjord potatissallad, kycklingklubbor, olika röror och sådant) Vi lekte två olika lekar. Jag var tyvärr allra sämst på att gissa seriejinglar. Beerpong var jag också rätt kass på, men kul hade jag :) Och så blev det tårta, kaffe och presentöppning.

Jag gav till slut bort en tekokare som tjuter när den är klar, två jättemuggar, tesilar och löste. (tackar Cathrine för idén) Tror det uppskattades.

Idag blir det jobb. Tror på en myskväll ikväll =) Är det fint väder får det bli en kvällspromenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0