I give up



Förut sken solen - det var verkligen varmt. Satt i bikini på min uteplats, löste korsord och svettades. Härligt! Men sen gick den i moln och nu börjar molnen bli grå. Lika bra det kanske?

Har iaf städat en del här hemma så nu är jag rätt nöjd en stund. Har också ätit lunch. Majskolv! Mums..! Men hur tänkte jag? Jag har inga som helst tandpetare eller tandtråd hemma och majs har fastnat in emellan. Såklart. Har petat bort det jag kan med mina ikke-existerande naglar och jag inser att jag får ha det där till dess jag handlat tandtråd. Det ska göras senare. Måste ändå handla. Det ska jag göra efter gymmet.

Japp, jag ska ta mig till gymmet idag. Ska bara låta maten smälta lite. Trodde inte jag skulle lyckas bli så mätt på lite majs?

Men tjoho - jag ska till gymmet! Bra va? Vet inte när jag var där sist. Nu är det en månad kvar till midnattsloppet. Hög tid att lägga in en extra växel - eller två för min del då..jag som fuskat ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0