Effektiv



Har varit riktigt effektiv denna morgon :) Tog en morgonpromenad på 45 minuter och sedan fick jag världens ryck, tog fram mina gula städhandskar, lossade på röret under handfatet och rensade bort sånt där gojs som luktar illa. Sedan gjorde jag rent golvbrunnen och badkaret i samma veva. (det luktar avlopp lite för mycket i min lägenhet ibland så jag tror att det hjälper att rensa rör oftare än vad andra kanske gör)

Sedan gjorde jag makaroner till matlådan, kokade kaffe och tog en dusch. Nu har jag suttit i soffan i tjugo minuter och njutit av kaffet och frukosten (äggmackor) Nu ska jag blåsa håret, klä mig och sminka mig innan det blir jobb 9,30-20,30.

Have a nice day, folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0