Dejt



Har fortfarande inte kommit på någon bra 25-årspresent. Hilfe bitte..! Har till klockan 12 på mig att komma på och att inhandla. Stress..! Jaja, får se vad det blir. Annars får jag väl köpa något på jobbet...

Igår spelade jag biljard (jag är superkass, men med lite instruktioner fick jag ner rätt många bollar - sista omgången förlorade jag också, men det var rätt jämt! med lite fusk från mitt håll då..)  Det får jag nog ta o göra snart igen. Det var roligt. Har liksom fallit i glömska.

Därefter åt vi mat på Vinopasta och jag tog deras underbara Ai Chili. Så fantastiskt god med kyckling, pasta, chili och vitlök. Mumma..!

Vi såg "Bad teacher" på niobion. Den var faktiskt rikitgt rolig :)

Helnöjd med min lediga dag måste jag säga. Trevligt sällskap. Det gjorde ingenting att regnet öste ner i Göteborg. Vi är dock väldigt olika. Han är ung - jag är gammal. Han är konstnärlig - jag kan knappt skriva min namnteckning. Han är rik - jag är fattig. (han har fina kvalitetskläder och är en gentleman - jag mötte upp honom med mitt smutsiga hår i en tofs och en kofta från Ullared) Väldigt olik killar jag träffat tidigare. Väldigt olik.  Har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än...

Nu blir det snart jobb


(är det fel att säga att man längtar lite till hösten?)


Kommentarer
Postat av: alexandra j

Hej gumman!



Du ska inte tänka så mycket=) Låt det bli som det blir. Det kommer naturligt. Om du grubblar på om han är rätt eller fel eller något annat så missar du att njuta. Njut av tiden ni får och tänk inte så mycket. Bara flyt med=) mitt råd. Saknar dig. Hoppas att allt är bra med dig.

Tänker på dig. Har inte glömt av dig. Det skulle jag aldrig göra.



Puss!

2011-07-15 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0