Borta..



Det där rycket jag fick imorse - totalt borta just nu. Har legat i sängen en stund efter att jag lagat mat. Köttfärssås och spaghetti. Jag har läst. Är på andra boken i Twillight-serien. Har kommit ganska långt, men åh va jag tycker första delen är så mycket bättre..! Hur? Hoppas tredje delen lever upp till mina förväntningar sen iaf.

Det var helt sjukt skönt att sluta 16 - kändes superkonstigt, men lyckan varade inte länge. Tog alldeles för lång tid att ta sig hem pga att en lastbil tyckte det var himla smidigt att sätta stopp i spårvagnstrafiken. Tjoho! Jaja, var hemma 17:15 iaf och jag fick lagat matlåda.

Fick ett nummer till en kund idag. Han hade varit inne och handlat en fläkt av mig igår. Idag köpte han en diskmaskin. Och frågade om jag ville ta en kaffe någon dag.. Så himla modigt..!
Han är född 1978. Kanske för gammal för mig? Men en kaffe skadar kanske inte..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0