Blaj mest



Tack fina Alex för kommentaren! Saknar dig också ♥

Igår satt jag o hade en facebook-konversation med min mamma. På chatten. Trodde aldrig hon skulle bli så teknisk. ;) Vi ska iaf åka ner till Skåne. Hela familjen. Det vet jag inte när vi gjorde sist. Och numer är vi ännu fler i den stora familjen. :) Ska bli så mysigt! Vi ska hälsa på en släkting och jag ska till min favoritplats på jorden. På muren under eken i solnedgången. Frid!

Först blir det lite jobb. Ikväll bär det hem till Hanna på födelsedagsfest. 25 år. Nästa år är det min tur. Heja!

Förresten så tror jag att jag har nageltrång. Det gör skitont i högra ringfingret. På sidan liksom, vid nagelbandet. Är det nageltrång?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0