Tisdag


Ber om ursäkt för att det blir lite av en matblogg det här, men ja.. Just nu tänker jag mycket på mat helt enkelt :P Just nu lagar jag kycklingfilé med fullkornsris och en god sallad till det. Mumsfillibabba!

Sedan ska jag på en promenad och passa på att inhandla mjölk och diverse förnödenheter innan det är dags att sätta sig med alla de där svåra orden. Prov imorgon och jag har knappt kollat på dem .. Typiskt mig.

Måste dessutom införskaffa en kursbok eller två som jag varit för fattig och för lat för att bemöda mig med. Men det gör jag nog på torsdag kanske - då har jag bara halvdag nämligen.

Nu ska jag äta :) Vad gör ni idag?

Puss..!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0