Nytta med ...öh, nytta.


Ska snart ta mig till gymmet - jag lovar. Funderar bara över om man kanske ska äta ngt innan man drar sig iväg? Ja, en proteindrink får det nog bli iaf så man orkar.

Jag har inte börjat med orden ännu - trots att vi har prov på onsdag. Jaja... Har iaf läst lite i civilrätten och tycker att vi har gått igenom det mesta, ska läsa om föräldrabalken innan jag går o lägger mig sen iaf, så man är lite förberedd inför morgondagens lektion. Kanske på vagnen till och från gymmet då ;) Nytta med nytta :P

Jag fick sms förut - jag ska jobba i helgen! Yes..! Behöver pengar i februari också tror jag minsann. :) Slutar dessutom 16,00 på lördag så då hinner man ju med en vända på gymmet också innan det blir en lugn kväll.

Yey..! Nu blir det NOKA milkshake ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0