Noka måltidsersättning


Innan jag började med viktväktarna hade jag läst en reklamartikel på aftonbladet. En tjej hade gått ner x antal kilon genom att byta ut ett eller två mål om dagen mot en milkshake.

Denna är skitgod! Jag beställde nämligen ett paket Noka måltidsersättning med vaniljsmak. 15 portioner + 2 smakprover för 219 kronor på Bodystore.com. Den smakade inte alls som andra pulverhistorier och den största skillnaden är nog att man blandar det med mjölk istället för vatten. Det gör jättemycket!

Smakproverna var med chokladsmak och jag kan rekommendera både vanilj och choklad. (men nästa gång blir det ändå chokladsmak)

Ett tips om man tänkte gå på en sån diet för att kickstarta. Själv tar jag en sån max en gång om dagen.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Du kan väl berätta lite hur det funkar för dig och sådär :)

2011-01-17 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0