I'm good :)


Ibland tror jag för mycket på mig själv. Vad gäller plugg, alltså. Det har inte blivit mycket av den varan idag ska jag be o tala om. Typiskt. Jaja, det får ge sig. Får läsa i helgen. På tåget o så.

Snart blir det tacokväll - ska bara ut o handla först.

Har varit på gymmet idag igen - I'm gooood..! Men idag kände jag mig rätt klen och nöjde mig med 30 minuter på crosstrainern och ett par magövningar. Och så har jag stretchat såklart. Länge sen man var vig på riktigt! Ibland känns det som att man borde fortsatt med Taekwon-don. I´m getting there...? 5 intjänade aktivitetspoints som kommer avnjutas ikväll. Taco och popcorn! :) Eller ska jag hålla mig till en god fruktsallad?

Nej, nu är jag hungrig. Dags att handla.

Blir det Let´s dance för er ikväll också`?

Kram..! o puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0