Greetings


Hej allihop! :) Hoppas ni har en trevlig lördagmorgon.

Jag ska strax ta mig en kopp kaffe innan jag beger mig till tåget. Skulle egentligen mött upp farmor, men hon är sjuk :( Ska hem till Floda och fira lillebror. Han fyllde ju år i veckan. Ska bli mysigt att träffa familjen igen, även om det nu inte blev hela. Robin med familj kommer inte heller. :(

Hade tänkt plugga på tåget i vart fall. Ni har ju förstått hur det går med mitt pluggande? Jag tror inte jag stressat upp mig inför det och inte känt att det kommer bli alltför svårt, bara jag läser igenom anteckningar igen. Får väl se hur långt det håller.



http://www.123greetings.com/pets/have_great_day/great18.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0