Göteborgsvarvet?


Jag behöver en morot som motiverar mig till att gå till gymmet.. Förra året sprang jag vårruset, men det var bara 5 kilometer och jag tränade inte ens inför det. Ändå tyckte jag att jag lyckades skapligt. Åtta kilometer vore heller ingen större match för det har jag klarat förr.

Ska få låna en pulsklocka om jag är snäll. Men jag vill ha ett mål. Hörde på radion om Göteborgsvarvs-utmaningen på Mix Megapol. Jag skickade in en ansökan, men jag lär väl inte bli utvald som vanligt. Däremot hade det varit extremt kul! Att springa i ett lag - man kan ju inte vara den som sviker? Visst? Och vilken morot, vilken fest när man klarat det!

Håll tummarna nu då på att jag blir utvald!



Kommentarer
Postat av: särskild

Hejja Emelie =)

2011-01-05 @ 23:53:12
Postat av: Tobbe

Nu ska jag börja läsa :-) kram vännen

2011-01-07 @ 23:01:08
Postat av: Tobbe

Nu ska jag börja läsa :-) kram vännen

2011-01-07 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0