Ganska lättad..!


Tackar Frida för ett superbra team! Vi är nästan klara och vi lyckades klura ut en hel del idag på lektionerna. Känner mig så mycket lugnare.! Ikväll ska jag sätta mig med engelskan och läsa lite i kommunikationshäftet. Engelskaboken har jag beställt hos Studentbokhandeln - den kommer in på fredag.

Jag hämtade ut ett paket på posten (ni kan få se sen om ni vill?) och köpte lite tacokrydda och fetaost när jag ändå var på hemköp.

Ska göra tacobiffar som underbara Alexandra♥ gett mig recept på :) Var helt slut på matidéer imorse. Så fann jag lite köttfärs i frysen och kom på att jag faktiskt hade ett gott recept i en låda.  Med lite keso och en god sallad till det så står man sig rätt länge :)


När jag kom hem betalade jag hyran och betsällde två böcker från Bokus. Tyvärr fann jag inte boken vi ska ha i associationsrätt?? Får kolla med mina klasskamrater eller kanske studentbokhandeln - ska ju ändå dit på fredag.

Nu sitter jag med en kopp te och lyssnar på musik. Ska skicka iväg inlämningsuppgiften så är det gjort också :)

Yää..! Vilken bra dag det blev :)
Nu har jag lust att städa också, men jag ska ta mig an engelskan och kommunikationen först. Imorgon kanske. Efter gymmet.

Har ni en bra dag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0