Fredag = fredagsmys va?


Jag påbörjade en uppgift vi fått på skolans intranät igår. Den var mycket enklare än den vi håller på med i skolan för tillfället så jag kände att om jag ändå inte orkar med den där andra uppgiften så kan jag i vart fall börja med denna. Den är snart klar - ska lösa resten sedan. Efter skolan.

Idag har vi Legal English och sedan ska jag iväg till gymmet. Var där igår också och körde för första ggn i år också en del styrka - inte bara bandet. Kändes faktiskt rätt gött. Är supersvag i armarna så det var skönt att pressa dem lite, och magen. Idag får vi se vad jag har lust med - väskan är i alla fall packad.

Ikväll blir det lugnt. Fredagsmys med fläskfilé, soltorkade tomater och fetaost :) Tackar mamma för inspirationen! Imorgon ska det jobbas. Så jag ser nog på Let´s dance innan läggdags :)

Tant..! I know..
Puss.!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0