Familjerätt


Idag bär det av till Tingsrätten igen. Mycket intressant - älskar dessa besök, man får liksom en större helhet i det man läser om man tillämpar saker praktiskt också. Därför gillar jag KY, heja KY! Eller ja, YH heter det visst nu...

Eftersom vi läser familjerätt nu kommer vi (förhoppningsvis) kunna smita in på förhandlingar av denna sort. Mycket känsligt så det kan innebära lykta dörrar också. Förlåt, stängda dörrar, heter det numer.

Sedan har vi kommunikation där vi pratar konflikter. Förhoppningsvis går vi idag igenom hur man hanterar konflikter - konflikträdd som jag är.

Efter skolan ska jag träffa Maja. Yey...!! :) Var superlängesen vi sågs. Augusti? Nä, juli tror jag bestämt. Ska bli kul o ses iaf. =)

Vad är era planer för dagen?

Maja, min Maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0