En promenad i solen


Jag har spenderat helgen hemma i Floda med familjen.

Vi firade Nicklas - det blev supergod mat och tårta uppå det. Mums..! Senare kom Nicklas kompisar - de skulle ut såklart och förfesten var hemma hos oss. Jesper försvann på rummet och Elin gick till några kompisar. Jag, mamma och pappa spelade Bezzerwisser och sedan "Vem vill bli miljonär". Jag älskar frågesport..! Tack för en trevlig kväll!

Idag åkte jag och mamma till Partille. Till Allum. Jag handlade och nu är frysen full med saker igen. Skitbra! Mamma köpte med bullar och efter handlandet drack vi kaffe hos mig och åt bullar. Jag har lite dåligt samvete. Jag går ju på viktväktarna. När mamma hade gått åt jag en till. Hon lämnade dem här. Så jag tog mig en promenad på 90 minuter och försökte dämpa ångesten lite. Har redan använt nästan alla mina points idag nämligen. Oops. Blev en fruktsallad efter promenaden. Nu blir det plugg och sedan får vi se vad min budget tillåter. En NOKA tror jag minsann. Och te. Sen får jag lugna mig.

Jag har köpt ett nytt duschdraperi idag också. Det var ngn som tyckte jag skulle byta.

Nu blir det plugg.. Tenta imorgon.


Puss!



ångest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0