2011 - mitt år!


Mina förhoppningar om 2011?

Jag avger inga löften, men fokus ska vara på mig själv, min utbildning och mitt välmående. Jag ska vara lite egoistisk, för annars kommer jag bara tänka för mycket på alla andra. Som jag oftast gör annars och sätter mig själv i sista rummet. Det fungerar inte så, särskilt länge till.

Jag ska sluta umgås med folk som gör mig besviken (det kommer bli svårt för jag vill tro att alla kan ändras)

Jag ska lyssna mer på mig själv än vad jag gjort


Jag ska se till att göra mer saker - inte vara så isolerad

Jag ska se till att göra utflykter så ofta jag kan

Jag ska grilla i sommar (inte grillat på två år - det är helt sant)

Jag ska se mer av Sverige

Jag ska bada i mitt badkar oftare

Jag ska gå på massage

Jag ska göra pedikyr/fotvårdsbehandling i sommar (har tjajat om det så länge men det har aldrig blivit av)

Jag vill få hem ett blombud

Jag vill att sjukvården motbevisar mig och gör att jag vågar ringa dem om det är något

Jag önskar att hälsan är med mig, min familj och mina vänner

Jag önskar att mamma får svar på frågor

Jag önskar jag vinner på triss

Jag hoppas jag får världens bästa praktikplats



Because I'm worth it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0