Vill inte..!


My God idag kommer det bli en lååååång dag :(
Har bolagsbildning i skolan idag - kommer säkert lära oss mycket på det.

Sedan ska jag träffa Carro (alltid jättetrevligt!) ♥

Sedan ska jag träna. Har väääärldens ångest för att jag gått upp i vikt förra veckan. Men nu är det skärpning. Har antagit en utmaning hos viktväktarna som en tjej startat för att få bort sitt sötsug, så nu ska jag hålla mig borta från de rackarna fram till påsk. Fram till praktiken helt enkelt.

Wish me luck, the biggest godisgris ever!


Ikväll blir det en dusch och en tidig kväll för imorgon måste jag upp tidigt för att åka till Alingsås.

Gårdagens genidrag:
Jag tog fram en lampa jag hade ståendes i källaren. Behövde bättre ljus här i vardagsrummet - annars lägger jag mig i sängen o pluggar. Då somnar jag. Så igår satt jag bekvämt i soffan och fick en hel del gjort. Imponerad! Hahaha, vilken latmask jag är som inte gjort detta tidigare! Nu kan jag sitta på kvällarna också o plugga.


hahaha, jag lyckas alltid med dessa bilder, zooooom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0