Torsdag


Jag är faktiskt helt slut idag.

Hade tre timmars ekonomi imorse (det är riktigt kul) Sedan hade vi lunch och vi övade inför tentan. Halv ett var det dags för tentan. Grupptenta. Satt med Ellinor och Maria och diskuterade lite frågor. Sedan gick vi in och skrev provet. Gick väl bra, men jag fick världens skrivkramp.

Efter tentan satte jag mig i datasalen tillsammans med Hanna och Nilda. Andreas kom senare också. Vi skrev klart våra personliga brev och skickade in ansökningar för våra praktikplatser.

Efter skolan tog jag mig in till stan, köpte grejer till min lagbok och ett pannband för mina promenader i blåsten. Sprang på Caisa som jag inte sett på evigheter. Sötnos :)

Sedan satte jag mig på vagnen hem. Jag värmde tacobiffar och gjorde en sallad. Och så passade jag på att koka lite soppa så man kan värma på en annan dag. Bra att ha.

Sedan dess har jag inte gjort många knop. Ser just nu på American Idol. Love it!

Imorgon har vi engelska. Halvdag. Men jag har ingen lust :( 

Har ni haft en bra dag?



Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Caisa G

Hej min vän!

Läser din blogg lite då och då och nu såg jag ju till och med mitt namn så måste ju bara kommentera =) Det var kul att träffa dig, synd bara att vi aldrig kan ses lite längre och ta en spontan fika, hade varit kul och tjöta igen tiden som gått. Om du blir sugen på utgång någon annan gång och ingen är sugen finns jag alltid här hehe.

Hoppas du får en bra måndag vännen

Kram CG

2011-02-14 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0