Sunday bloody sunday


Jag kom hem sent inatt igen. Klockan 2 låg jag i sängen. Dumt. Men jag hade rätt trevligt ändå.

Efter en fantastisk konsert tog jag mig hem och sedan var det bara att ge sig av igen. Mötte upp Maja och vi tog oss till Vågmästareplatsen för lite umgänge med ett par arbetskamrater. Mysigt! Men jag var trött.

Idag måste jag plugga! Tur att solen inte skiner för annars hade jag tagit mig en promenad. Nu finns inga ursäkter. Associationsrätt here I come!

Om man handlat på kredit - hur ska jag kontera det? På leverantörsskuld eller direkt från bank? (satt med basbok i bokföring inatt när jag kom hem. Nej, jag är inte normal)



Ge mig sol snart..! Vill bli brun och vill inte halka mer..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0