seeeeg..!!


Jag kom inte så långt med mina planer för dagen. Var skittrött när jag kom innanför dörren, så jag la mig för att sova. Och sen sov jag lite till. Nu är jag helt fantastiskt seg. Åh, suck!

Ge mig energi!
Behöver verkligen städa. Och gå till gymmet. Och kolla upp tvättiden imorgon. Men jag orkar inte. Ingenting. Alls.

Hur får man energin tillbaka?
Sitter just nu o skrålar i kapp med youtube och försöker finna energin där. Ska ta på mig träningskläderna också så man är beredd när lusten kommer. Hahaha! As if... Usch - är inne i en sån period nu. Dumt. Samtidigt som jag får dåligt samvete när jag inte tränar.

Pixie Lott.

bild från: http://blogg.passagen.se/sannaehdin/entry/eeergin_bakom_allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0