Plugglördag


Idag sitter jag med plugg. Just nu är det roligt för jag skriver ansökningar inför vår praktik. Har fastnat lite, men det ska nog ge sig. Ska söka iaf 7 platser hade jag tänkt så då får jag skriva 7 olika personliga brev. Kul.

Men sedan ska jag sätta mig med Associationsrätten så man kan försöka hänga med på lektionerna, som just nu känns grötiga och som jag inte alls förstår mig på.

Imorgon ger jag kommunikationstentan all uppmärksamhet.

Ska bege mig in till stan sen. Behöver strumpor då jag ingen tvättid har förrän på onsdag kväll - och inga strumpor till dess. De är antingen trasiga eller smutsiga. Inge bra. Tuffe behöver mat också. Den tog slut imorse. Får se om jag hinner med en sväng till gymmet sen också. Men nu går skolan först iaf.

Hade en trevlig kväll hos Amanda igår. Lugnt och skönt. Vi gjorde tacos, läste "Max blöja" och lekte jage. Sedan gjorde vi popcorn och åt godis till Let´s dance. Mysfredag!

Vad gör ni idag?
Puss..!



bjuder på den ;) Lollo - det är dags att resa någonstans igen babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0