pluggeliplugg


Efter en heldag i skolan begav jag mig till hemköp. Inhandlade keso, knäckebröd, mjölk, bär och frukt. Sedan gick jag hem och tog en kopp kaffe, pratade med Lollo i telefon, lagade mat och sov sedan en stund.

Efter det har jag pluggat inför kommunikationstentan. Vet inte riktigt hur det kommer sluta, men antar att jag reder ut det mesta imorgon. Det har jag bestämt iaf. Har halvdag imorgon med sovmorgon (pluggmorgon) så jag tänkte strukturera upp det hela lite bättre då. Ni vet, jag är så mkt mer effektiv på morgonkvisten.

Så, så ser mitt liv ut just nu. Plugg i skolan, plugg hemma på eftermiddagen. Jag kommer nog inte hinna med gymmet imorgon, kom jag på. Har tvättid på kvällen, och förmiddagen är vigd åt plugg. Får bli den där träningsleken imorgon - kommer ni ihåg? Den med kortleken. Var helt slut efter den sist. :)

Orkar inte plugga mer nu. "Halv åtta hos mig" kör igång och jag ska mysa med te och macka :)
Pussen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0