plans..


Min söndag har spenderats med goda vänner. Åh va jag älskar mina vänner =) Och så har jag promenerat totalt 1,5 timma idag. Så himla härligt :) Hoppas ni haft en lika bra helg som jag? Imorgon har jag en lektion, sen ska jag till Nordea o fixa lite då de krånglar för mig. Bör också ringa CSN och få en utbetalningsplan så jag slipper betala så mkt i avgift till facket nu när jag studerar.

Imorgon är det Alla hjärtans dag också. Önskar mig ett blombud. Ain´t gonna happen - så jag tar mig till gymmet och springer en vända och kanske kan festa till det med våfflor på kvällen? Jag får se..

Tisdag
Datalektion
Juridiklektion

Resten av veckan - ledigt ;)
Blir en del promenader, plugg och träning. På fredag ska jag och Carro till Incontro.
Fest med klasskamrater på lördag, vill jag minnas ;) Plus att jag ska hem till min familj o fira mamma och Jesper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0