Oh, yes she did


Gjorde träningsleken igår för jag fick dåligt samvete för att jag inte tog mig till gymmet. Men jag fick mig en genomkörare och det var inte särskilt svårt, tyckte kortleken krympte rätt snabbt denna ggn. Jobbigast var armhävningarna dock, som vanligt. Men dem gjorde jag allihop denna ggn - fast på knäna. Visst får man fuska..?

Idag blir det tenta och lite mag och armövningar här hemma. Kom på att jag köpt ett sånt gummiband så det ska jag testa idag. Har en gammal "Hälsa"-tidning från GT i min tidningshög med övningar så jag ska köra igenom dem ikväll tänkte jag. :)

Så isf kommer tips - det kanske är skitbra. Köpte mitt på Ullared i höstas för 30 spänn, finns annars på Life o sånt för 99, så det är ju inte världens utgift. Funkar det är det ju skitbra.

Önska mig lycka till inför tentan nu då. Men innan dess blir det tre timmar ekonomi.

Idag skickar jag ut ansökan om praktik också. Hålla tummarna att man hamnar någonstans där man får lära sig något vettigt och där man trivs..!

Nu ska jag dricka mitt te och läsa lite om ABC-trianglar och konflikttrappor :P


Puss..!



Imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0