Lördag


Jag hade supertrevligt igår - såklart! Nu har jag lovat läsa in mig på ett ämne så jag har något att berätta för V nästa gång. Han är minsann kunnig inom det mesta och jag satt och lyssnade fascinerat på allt han sa.

Bland annat hade han koll på de där strecken i handen - kärlekslinjen och livslinjen (den i mitten får jag höra om en annan gång) Han sa en massa spännande, bland annat att jag haft en kärleksfull uppväxt - heeelt korrekt!

Förslag på något intressant att berätta om för honom nästa gång? Ska nog faktiskt ta o googla lite Wicka-kultur, låter inte det spännande?

Nu ska jag bege mig till gymmet. Klockan 8 en lördagmorgon och jag kom hem 2 inatt ;) Haha, I'm goood! Faktum är att jag har en, minst sagt, fullspäckad dag framför mig. Tell you about it later ;)

Hörs sen!
Puss..!!



Love min nya scarf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0