Lördag baby ;)


Gissa om jag var irriterad på Västtrafik förut eller. Haha! Det är verkligen något som jag kan störa mig på. När vagnar inte går som de ska - hela planeringen blir ju förstörd :( Jag väntade i 30 minuter innan 6:an behagade komma. Jag skojar inte. Inte om sånt.

Körde 30 minuters löpning på bandet och gick en powerwalk på en kvart - sedan hade jag galet ont i fötterna. (har fasen blåsor överallt känns det som) Jag körde styrketräning idag också. Armar och mage. Jag är kleeeen..!

Jaja, nu är jag iaf hemma - har duschat, haft i en inpackning, ätit frukost och druckit kaffe, läst om kiromati, målat naglarna, sköljt ur inpackningen, smörjt in kroppen och nu ska jag snart lägga mig för en powernap innan jag börjar plugga.

Ikväll ska jag till Konserthuset! Ska lyssna på Helene Sjöholm (Du måste finnas) Carro ringde igår och sa att hennes mamma hade en biljett över. Lycka..! Ska möta Carro och Milla klockan 15 för en bit mat på stan. Såå trevligt..!


Baby on the roof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0