Kommunikation.. Die?


Ni gör inte mycket väsen av er, men jag ser att ni är en trogen skara som följer mig. Men jag har inte en susning om vilka ni är :P Förutom Amanda, Elin och kanske pappa, Mikael, Ellen och Angelica någon gång ibland.


Iaf så tänkte jag bara hälsa att jag äntligen har tvättid och kommer inte behöva köpa nya strumpor på ett tag igen, hoppas jag ju. :P Frågan är varför jag köpte så otroligt fula i fredags?

Jag sitter med kommunikationen, men jag känner hur jag snart helt och hållet gett upp. Tentan får gå som den går imorgon - hade det inte varit för de så otroligt luddiga instuderingsfrågorna hade det gått bättre.. :S Så vi håller tummarna imorgon, visst?

Snart ska jag sätta igång med träningsleken Nicke tipsade om.
Sist blev jag otroligt trött. Denna ggn ska jag fuska lite med armhävningarna (som sist) och kanske byta ut benböj mot utfall. Bättre? Och så ska jag ha på jättebra musik. :) Hittat Biggest Loser Remixar på Spotify (tack vare fattybom.se)

Ikväll blir det mys i sängen med en kopp te framför "Halv åtta hos mig" och sedan "Glee"
Onsdag när det är som bäst? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0