Godmorgon Fredag!


Har just slängt i två maskiner. Tänkte jag skulle vara på Världskulturmuséet klockan 11 så jag hoppas tvätten hinner torka. En del iaf. Lite kan ju hänga här hemma.

Sedan blir det lunch på mix-it, lite shopping på stan (behöver ny mascara bland annat) och så hade jag tänkt svänga förbi gymmet också idag.

I eftermiddag blir det plugg.
Associationsrätt och ekonomi. Kanske också ska skriva rent pappret från onsdagens engelskalektion på Dubliners. Skulle ju redovisas.

Är medbjuden på AfterWork med mina kollegor, men jag får se vad som hinns med idag.

Måste köpa kaffe idag, glömde det igår. Jag gillar verkligen kaffe. På morgonen. Men försöker att inte dricka det så ofta. Men nu är det slut och jag får snart abstinens :P

http://www.bing.com/images/search?q=kaffe&view=detail&id=8F00DB7C90FC5AF6030F599045B63CCF34F3E791&first=241&FORM=IDFRIR&qpvt=kaffe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0