Friday I´m in love!


En seg morgon och jag var inte alls sugen på frukost. Klämde en måltidsersättning och tog mig ut på stan, smått illamående. Köpte present till min kära mor och ordnade en grej till min älskade lillebror. Det är så svårt när de är 15 - vad ger man honom liksom? Har inte råd med en moppe direkt..

Jag fick ett samtal från Alingsås Tingsrätt och ska dit på intervju på tisdag. Wish me luck..!

Nu har jag ätit havregrynsgröt och tagit på mig träningskläder. Blir lite hemmaträning och sedan en promenad i solen. Förhoppningsvis får jag lite färg på nosen :) Ska försöka köra lite intervaller också.

Ikväll blir det FÄÄÄST.!
Och imorgon blir det FÄÄÄST! Hur ska jag orka? =)


Full rulle - idag måste jag plugga, med andra ord :)

Pussen..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0