Facebook har dött idag


Det finns ingen som vill eller kan hänga med ut idag. Tror jag iaf. Eller så vill de inte ha med mig bara :(

Får bli hemmakväll med melodifestivalen och glass :P *suck.. jag som för en gångs skull var sugen på party. Jaja, jag är ju van så..

Mamma, pappa och Elin var här förut. Vi åt bullar och kladdkaka. Mums! Och drack kaffe. Jag fick en blomma av mamma och doftljus och en diskborste av pappa. Tack :) Och så lämnade de kvar aftonbladet med bilaga här = korsord till mig ;)

Imorgon får det bli en långpromenad. Kul liv jag har.. not.

Och på det är facebook dött idag... Inte en jävel som uppdaterar.
Jag går o lägger mig, hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0