Dagens planer..snart helg!


Kvällen igår var jättetrevlig. Någon som hänger med på Quiz igen snart? :)

Äter frukost på havregrynsgröt med kanel och en halv skivad banan. Det är så gott så jag hade kunnat äta det varje måltid. Frukost, lunch, middag - mellanmål. Men det gör jag inte - då hade jag kanske tröttnat.

Har en lektion idag - sedan tar jag helg. Oh, sweet weekend! Gissa hur den ska spenderas? Med att få koll på associationsrätt såklart. Imorgon ska jag också på jobbmässa på Världskulturmuséet.

Idag:

♥ Ekonomilektion
♥ Skicka in ett grupparbete som lärarna lyckats slarva bort
♥ Sola!
♥ Handla
♥ Hem o äta lunch
♥ Städa och kolla upp vilken tid jag har tvättid imorgon
♥ Träna på gymmet i eftermiddag

Ha en fin dag! Hörs sen =)
Puss..!


Kommentarer
Postat av: ellen

skitskoj med quiz ju! jag är lätt på igen :)

jobbmässa lät spännande, du kanske kan hitta nåt ställe att söka praktikplats på! eller det kanske är det som är din plan? :)

2011-02-24 @ 14:29:49
Postat av: Emelie

Låter hur bra som helst..! Haha, jag har inte ens tänkt på att man kan ragga praktikplats - men jag ska hålla ögonen öppna - tack för tipset! :)

2011-02-25 @ 07:48:00
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0