Dagarna är alldeles för korta


Tur att jag storstädade igår, annars hade jag haft smått panik nu. (jag får det när jag inte har ett rent hem) Vaknade halv åtta imorses - då tycker man ju att man har god tid på sig av dagen, visst?

Jag tvättade och skyndade sedan till vagnen halv elva.

Tog mig till Världskulturmuséet och trängdes med folk. Mikael pratade med potentiella arbetsgivare och jag suckade mest då jag inte fann några som intresserade mig - plus att det var alldeles för mycket folk och jag hade inget CV med mig. Illa.

Sedan åkte vi till Frölunda torg efter mycket om och men då vi inte fann parkeringsplatser i stan. Vi åt på Adams Café (världens bästa sallad) och tog en sväng där när vi ändå var på plats. Jag hade lämnat plånboken i bilen, vilket jag snart ångrade.

På väg hem med vagnen stannade en polispatrull vår vagn och sökte igenom den, vet inte efter vad. Tråkiga sju minuter.

Jag gick av i Nordstan och inhandlade mascara, nagellackborttagningsmedel och ansiktsvatten.

Kom på väg hem på att jag behövde köpa kaffe. Gjorde detta på hemköp, Kortedala torg.

Nu har jag suttit med Basbok i bokföring sedan jag kom hem och behöver snart lägga mig o vila.

Ska på AW med jobbet ikväll. (sen aw när man jobbar inom handels) Får hoppa gymmet och ta det imorgon helt enkelt. För nu är klockan för mycket. Snart fem redan. Vad har jag hunnit med idag? Knappt nånting vettigt. Blir iaf plugg fram till dess.

Fortfarande inte hört ngt om en annan LIA-plats :(

Ge mig mer tid..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0