Blommor


Ska snart lämna min sköna soffa och veckans avsnitt av Glee för att köpa en kursbok av en kompis till Frida. Skönt när den inte går att få tag i via bokhandeln eller nätet... Tack Frida! Sedan ska jag sova.

Imorgon har jag ekonomi och associationsrätt. Blir pestofylld kyckling till lunch och sedan ska jag träffa Carro på eftermiddagen ♥ Tror på en dejt på mix-it ;) Mums för deras sallader!

På fredag har vi en redovisning i engelskan. Powerpointen gjorde vi klart igår. Well done.
Efter skolan blir det gymmet och sedan ska jag hem till Amanda på kvällen o se Let´s dance. Mys!

Så var det helg. Plugg. Japp. Läsa ska jag göra. Blir också en sväng på bowlingbanan :) Kul! Länge sen nu.

Vad ska ni göra i helgen?

Titta va fina blommor jag fått ;)



Tack mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0