A good day


Tog en huvudvärkstablett en bit in på första lektionen. Sen har huvudvärken hållt sig borta :) Yey..!

Vi började med ekonomi idag - det var faktiskt rätt kul när man började förstå.


Associationsrätten blir bara krångligare och krångligare - ska sätta mig i helgen med både civilrätten och Nials Svensk Associtaionsrätt. Så jag förstår. Dessutom måste jag läsa i kommunikationshäftena inför tentan nästa vecka. Sedan är kommunikationen överstökad :)

Efter skolan träffade jag Carro ♥
Vi åt på mixit och gick en stund på stan. Hittade ingenting av intresse, men det var kul o ses igen. Och snacka lite skit och uppdatera varandra om livet. Åh, vad jag uppskattar min Carro :)

Nu sitter jag o målar naglarna. Ska kolla lite på powerpointpresentationen till imorgon o sen är det American Idol på tv11 som gäller innan läggdags :)

Imorgon är det fredag. Bra va? :)

BFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0