Strömlöst..Vad gör man då?




Igår försvann strömmen här hemma. Så jag passade på att ta mig till gymmet. Körde på rätt bra och avslutade med att springa 35 minuter på bandet. Gött..!

När jag kom hem var strömmen tillbaka, men varken min tv eller mitt internet ville fungera. Så vad gör man då? Jag la mig tidigt. Men kunde inte somna. Låg o vred mig hur länge som helst..Vad gjorde man förr i sin ensamhet när varken tv eller dator ens fanns? Jag hade redan städat, tvättat och diskat. Jobbigt.

Jaja, nu är internet iaf i funktion igen, har mailat min lärare och snart ska jag iväg o skriva tenta. Så är engelskan klar sen :) Tjoho..!

Pappa hittade min barndoms idol på facebook. Kände mig som ett enräget fan när jag skickade ett mail till honom, men eftersom han har tre facebook-konton så har jag väl skickat till fel och måste skriva ett nytt mail. Haha, så typsikt!

Jag återkommer iaf med musiktips om jag lyckas få tag i ngt nytt från honom. =) Jag tyckte när jag var liten att han både såg ut som och lät som Darren Hayes så ngt i det stuket är det nog fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0