Shopping :)




Det blev en träningsväska, sportbh, vattenflaska, en stickad tröja, två par byxor (!) - typ chinos, ett par snygga örhängen och en fika med fina Lollo :)


BikBok, ord 299:-, fick den för 199:- - jättefin!


Örhängen från BikBok, ord. pris 129:-, halva priset så gav typ 64:- för dem :)


Jag gillar den :) Bra storlek och ser inte nödvändigtvis ut som en träningsväska =) 249:- på Lindex


Stadium, 39:- samt 99:- som Stadiummedlem istället för 149:- =)

Fick inte ngn rättvisdande bild av byxorna, men de är som chinos typ som sagt. Lycklig över att få på mig ett par i medium som jag absolut inte trodde var möjligt. Så jag köpte två par :) Billiga var de också. Gissa vad de kostade? Trodde hon hade gjort fel i kassan, men det kanske hon inte hade. Vet inte.. :S Hade räknat med en hundralapp per styck. Men 49,90 SEK för ett par byxor - det kallar jag fynd! Från BikBok. =)

Har ni hittat ngt på rean?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0