Plugg - och intervju!




Har suttit med konkursarbetet nu ett tag. Satt lite med det i skolan och insåg att vi behövde nog dela upp det lite så vi får klart de olika delarna snabbare. Vi har diskuterat dem ihop och snart har vi tio sidor text, men åsikterna kan behövas sättas ihop till meningar. Jag har nu suttit med granskning av räkenskaperna och nyckeltal ikväll. Får se om jag får ordning på det till helgen. Ledig imorgon och på fredag. På torsdag är det dock tenta så jag får nog sitta hela dagen med det imorgon.

Till helgen blir det jobb i Nordstan igen. Länge sen nu! :) Kan bli kul! Saknar mina kollegor ibland :)

Har paus för desperate housewifes och sen blir det nog till att läsa igenom engelskan innan läggdags så jag vet vad jag behöver fokusera på imorgon.

Har ni haft en bra dag?


Förresten..! Idag ringde de från Hyres- och Arrendenämnden och frågade om jag ville komma på intervju! :) Kul..! På fredag är det dags! Tjoho! Håller ni tummarna för mig? :)



Saknar mina fräknar och min bruna kropp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0