Och så kom snön till Göteborg




Lycka..! Jag hoppas bara snön kan få ligga kvar. Sitter o äter frukost och lyssnar på julsånger. Var ute förut och hängde upp nya talgbollar till fåglarna. Det är kallt ute, men snön är stel. Ingen kramsnö. Mer som is. Men den är här iaf. Lyser upp. Kanske humöret kan ljusna det också :) ?

Idag blir det en lång dag i skolan och sen ska jag plugga inför torsdagens tenta. Och lyssna på julmusik. Och kanske kanske baka lussebullar. Om jag känner att jag vill och orkar. Åh, jag vill ha glögg hemma..! Bergakungens ska det vara. Eller enbärsglögg. Eller om det var rönnbär. Det vet jag inte. Men det är gott. Synd det inte blev Liseberg i helgen. Då hade jag haft det hemma! Kanske kan gå på Liseberg ngn kväll i veckan istället. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0