...och så försvann snön från Göteborg




Lyckan var kortvarig denna gång. Som alltid med den första snön. Men den kommer tillbaka. Slaskar Anders braskar julen. Och tvärtom. Anders slaskade.

Sitter och lyssnar på Helen Sjöholm sjunger Billy Joel och känner mig rätt tillfreds. Haha, känner mig gammal också som uppskattar den musiken. Men hennes framträdande på konserthuset förra vintern har minsann gett mersmak. Otroligt vacker röst.

Jag har tvättid idag. Funderar på att förlänga den till 16 sen om ingen annan ska ha den tiden, för jag har så otroligt mycket tvätt. Så länge sen jag tvättade nu så jag vet knappt var jag ska börja. Skjortorna till helgens jobb är dock bland det viktigaste. Och lite alternativ till fredagens intervju. (jag är så glad att de ringde, har liksom haft mardrömmar av och till - att inte bli utvald ens till en intervju)

Mer idag då?
Engelskaplugg, gym och tvätt då.. Kanske in till stan för att hitta en träningsväska i lagom storlek.

bilden: http://j-naken-sanning.blogspot.com/2011/05/onsdag-torsdag-fredag-lordag-tvatt-stad.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0