Lycka...!




I got it..! Lycka...! Åh, en stor last har försvunnit från mina axlar..!

16:e januari til 13:e april kommer jag göra min praktik på Hyres- och Arrendenämnden i Göteborg. Jag ser verkligen fram emot det. :D Härligt..!

Jag och Johanna tyckte vi pluggade bättre hemmavid så efter att vi gjort inlämningsuppgiften i ekonomi (som gick superbra!) packade vi ihop och begav oss från skolan. Jag tränade på vägen hem. (30 minuter på löpbandet, benpass och avslutade med 30 minuter på cykeln - 1100 kcal borta efter dagens pass, tjoho!) Sen handlade jag mjölk till kaffet.

Nu blir det konkursarbete ett tag.

Har firat praktikplatsen med en lussebulle faktiskt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0