Luktar jag illa..?




Ni vet ju, mina kära läsare, att jag har ett icke-existerande och fruktansvärt otursförföljt kärleksliv. Jag drar helt enkelt åt mig skiten. Killarna som redan har flickvän. Den senaste veckan har jag fått oanständiga förslag per sms av inte mindre än två killar som redan har tjej. Jag har det senste året fått oanständiga förslag av killar i förhållande jag vet inte hur många gånger. Så jävla fel. Kanske man ändå inte skulle träffa någon - det är banne mig inte lönt. Otrohet och fanskap hela jävla tiden.

Idioter.

Jag drar åt mig skiten - luktar jag verkligen så illa?
Eller vad är det för fel på mig som gör att de inte vågar visa att det faktiskt är mig de vill ha?




Kommentarer
Postat av: när vi e tillsammans

Du luktar ju mumma =) strålande vacker på bilden där!

2011-12-08 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0