Lördag 17:e december




Godmorgon..!

Idag är det jobb som gäller så kom till Nordstan och handla..! Av mig.

Igår tog jag mig ledigt, sovmorgon till 9, julbord kl 12 (med världens goaste människor - tror jag kommer trivas alldeles ypperligt!det var dock skönt att Camilla skulle dit också, så hade man ngn man kände iaf) Vi var på Hamnkrogen på  Liseberg som serverade hur mycket mat som helst och allt jag smakade var fantastiskt..! =) Mycket nöjd.

Dagen fortsatte med en sväng på stan, sen sov jag en stund när jag kom hem, tog mig till gymmet och körde på rätt bra. När jag kom hem orkade jag fortfarande inte äta ngt särskilt så det fick bli lite fil. Däremot lagade jag matlådor. Kycklingfilé med pesto och bulgur och herrgårdsgrönsaker. Blir gott idag!

Såg The Notebook och somnade gott sen.

Imorgon är det 4:e advent. Nu går det undan..! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0