Liseberg vs. julstök




Tanken var ju att bege sig till Liseberg, men med regn och storm kändes det faktiskt helt fel. Vi ska åka hem till Floda istället. Mamma ska pynta och jag tänkte julbaka. :) Lättare där och roligare när det kan glädja andra - och inte bara mig. Här vet jag inte när jag kommer ordna det.

Blir mysigt med familjen idag.

Behöver julhandla också. Kanske kan bli imorgon då.

Och hoppsan, jag har glömt mina ekonomipapper i skolan. Blir inget plugg helt enkelt. :)

Hade lite av en stressrelaterad dröm inatt. Praktikansökningar är ivägskickade, men praktikplatserna går åt i rasande fart. Inatt drömde jag att Förvaltningsrätten inte skulle ta emot några praktikanter som de sagt. Två har de sagt, precis som Hovrätten som i slutändan bara tar en. Så sista hoppet ligger hos Hyres- och Arrendenämnden, enligt min dröm. Får hoppas att så inte blir fallet. Ska kollla med pappa om de behöver lite assistans eller iaf kan tänka sig ta emot en stackars praktikant gällande arbetsrättsliga frågor. Om det skulle bli så illa att man går lottlös.

Stjärnan kom upp till sist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0