Lipsill!




Ja, igår jobbade jag hela dagen. Sorterade och prismärkte filmer och boxar till förbannelse. Haha! Kom o köp!

Halv sju var vi klara och när jag kom hem kikade jag lite på konkursarbetet och insåg att jag skulle behöva bolla lite med mina gruppmedlemmar. Har nu på morgonen mailat dem. En är magsjuk, stackarn! Så jag får bolla med Johanna idag.

Känns som att vi borde vara klara snart, men det dyker hela tiden upp en massa smågrejer som ska kikas på. Kanske borde ta tag i dem idag helt enkelt. Layouten bör finslipas också.

Idag får jag reda på om jag fick praktikplatsen eller inte. Finns risk för storlip idag helt enkelt. Sånt stressar mig som tusan. Fan om jag inte får den..! Vad gör jag då?


Efter skolan ska jag träffa Tina! Det var länge sen nu och snart åker hon hem till Norrland. Så vi får passa på ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0