Julbord och migrän




Vi hade ekonomi i förmiddags. Skatterätt. Jag fick fruktansvärt ont i huvudet. Kom hem och sov ett par timmar. Så mycket för den "lediga" dagen.. När jag vaknar ringer det i telefonen och jag svarar mycket sömndrucket. Det är min kommande praktikplats som ringde och frågade om jag ville följa med på julbord med dem på fredag. Haha, supergulligt..!

Jag bad om att få ringa tillbaka när jag kollat mitt schema. I ärlighetens namn blev jag supernervös. Men jag vägde fördelarna rätt snabbt mot min nervositet. Att lära känna dem lite bättre inför praktiken är ju ett guldläge. Så jag ringde upp och tackade ja. Camilla från klassen ska också dit så det blir hur bra som helst :)

Huvudvärken har släppt en aning, men jag ska nog ta en tablett till så får vi se om det blir ngt gym för min del ikväll.. Tveksamt just nu - men jag kanske mår superbra om en stund :)

Eh..vad har man på sig?


en annan julfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0