Intervjun




Jag har inte en aning om hur det gick på intervjun idag. De var supertrevliga iaf och min nervositet la sig en aning. (åh hua va nervös jag var, skakade och mådde illa)

Som vanligt efter en intervju kommer man på massa saker som man borde sagt, eller sagt istället. :(

Efteråt gick jag till gymmet. Svettades som en gris en halvtimma på cykeln innan jag körde överkropp och avslutade med en halvtimma på löpbandet. Sprang och sprang och sprang för att få bort alla rester av nervosotet.

När jag kom hem fick jag veta att de kallat en till efter att några tackat nej då de fått på andra ställen. Varav en är Jeanette. Jag gillar verkligen henne. Fan, det är nästan som att konkurrera mot sin mamma. Usch...mitt självförtroende är i botten nu! Det här var min sista chans. Förvaltningsrätten har redan tillsatt, Hovrätten har tillsatt, Åklagarkammaren har tillsatt och Tingsrätten har tillsatt.

På måndag får jag veta.

Håller ni tummarna?



Kommentarer
Postat av: så mkt bättre för oss allesammans

jag håller tummarna =)

2011-12-09 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0